Docházkový systém SYSDO

Systém docházky a přístupu SYSDO
Prohlídka systému

Proč si pořídit docházkový systém?

Hledáte způsoby, jak zefektivnit řízení lidských zdrojů (HR) ve vaší firmě? Snažíte se snižovat náklady a zároveň splnit požadavky dané legislativou? Optimalizujete procesy a toužíte po moderním řešení? Docházkový systém SYSDO je přesně pro vás!

V poslední době je čím dál více kladen důraz na lidské zdroje. Mzdové náklady tvoří podstatnou část firemního rozpočtu. Díky docházkovému systému SYSDO budete mít přehled o svých zaměstnancích. Na jednom místě naleznete agendu plánování lidských zdrojů (rozpis pracovních směn), odměňování zaměstnanců (podklady pro zpracování mezd) a další personální administrativu.

Docházkový systém SYSDO také poskytuje rozmanitou škálu reportů, které slouží např. pro evidenci pracovní doby vašich zaměstnanců. Díky systému splníte povinnost vést evidenci pracovní doby dle zákona 262/2006 Sb. (Zákoník práce) a vyhnete se tak přestupku za nevedení evidence, za který může být uvalena sankce až do výše 400 000 Kč. Data uchováváme v souladu s nařízením GDPR a citlivé biometrické údaje uživatelů neuchováváme.

Zapomeňte na papírové docházkové listy, výkazy práce, nepřehledné excelové tabulky a píchačky. Pořízením docházkového systému SYSDO získáte moderní cloudové řešení – řešení bez složitých instalací na vaše počítače, provozu vlastních serverů a spousty starostí kolem. Bude vám stačit přístup do naší webové nebo mobilní aplikace (Android a iOS). Díky tomu, že je docházkový systém SYSDO cloudovým řešením, odpadá starost o aktualizaci aplikace. Vždy tedy budete pracovat s nejnovější verzí aplikace, kterou se neustále snažíme vylepšovat.

Žádost o cenovou nabídku

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace SYSDO
Mobilní aplikace